Η λίστα αρ 5, έξι φανελάκια, έξι σώβρακα και έξι μαντήλια, αποτελούσε πάντοτε πρόβλημα για τους ερευνητές, εξαιτίας της απόλυτης έλλειψης καλτσών

5.12.2012

Αγαπημένο μου ημερολόγιο 
Όχι, δεν είμαι πια η 20χρονη γκόμενα που γράφει στο ημερολόγιό της λες και είναι παιδί του δημοτικού. Θα σε λέω όπως θέλω, στο κάτω κάτω ένα φύλλο χαρτί είσαι που είχε την ατυχία να το διαλέξω από μια στοίβα με άλλα όμοιά σου και να του αδείασω πάνω του τις μαλακίες που κανένας μαλάκας δεν θέλει να ακούσει τώρα πια. Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα.

Πήγα στο μέρος σήμερα. Την περίμενα μια ώρα περίπου. Δεν εμφανίστηκε. Μετά προσηλώθηκα στο μυαλό μου. Ξέρω γιατί της αρέσω ή μου αρέσει. Έχουμε και οι δύο αυτό το κάτι που απωθεί τους ανθρώπους. Αυτό το αριστοκρατικό που βλέπεις όλους τους άλλους με υπεροψία. Ωστόσο, έχουμε διαφορετικές σεξουαλικές κατευθύνσεις. Εγώ είμαι άντρας και εκείνη γυναίκα. Δεν συμπίπτουμε....

Εχθές το βράδυ είχα ένα όνειρο. Ονειρεύτηκα εκείνη την κακομοίρα που τόσο πολύ μισώ. Την είχα ερωτευτεί. Ήταν αυτό το κάτι στο βαθυκόκκινο των χειλιών της, μετά από αυτή την μαλακία που όλες μας βάζουμε που και που στα χείλια μας. Ή μήπως ήταν πράσινο; Πραγματικά δεν θυμάμαι... Φιλούσε άσχημα. Πολύ άσχημα. Το φιλί ήταν μια άσχημη εμπειρία. Μάλλον αυτό να συμβαίνει όταν χείλια του ίδιου φύλου σμίγουν.
Αυτή είναι πλέον στα 4... της χρόνια. 2... κάτι χρόνια μεγαλύτερή μου. Είναι από αυτές τις καϋμμένες γκόμενες. Όχι δεν τις λες γκόμενες. Πορνόγριες πλέον. Είναι από αυτές τις καϋμμένες πορνόγριες που πρόσφατα τελείωσαν την σχέση τους με τον 25αρη επιβήτορά τους, επειδή αυτός ωρίμασε και συνειδητοποίησε πως το να γαμάς δεν είναι όλη η ζωή σου. Έκτοτε φαίνεται ότι το ζητάει ο οργανισμός της το πήδημα. Θα προσφερόμουν εγώ, ειδικά στην κατάσταση που είμαι, αλλά δεν γίνεται. Αυτή την φορά κάποιος από τους δύο θα κείτεται νεκρός στο κρεβάτι και όχι από την κούραση.
Σίγουρα δεν θα είμαι εγώ αυτός. 

Πάω να κοιμηθώ...μπορεί αυτή την φορά να την σκοτώνω
Πρέπει να διαβάσω Shakespeare

No comments:

Post a Comment